Известие

Collapse
No announcement yet.

СКОРОСТИ НА 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
    Имат ли самоблокиращ диференциал 33-ките и ако да, кои модели по-точно?
    За съжаление на никой модел на Алфа с боксер не е слаган фабрично самоблокиращ диференциал.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      Мерси за инфото, че се рових из нета и не открих нищо, а ми беше интересно да разбера.

      Comment


      • #33
        Помагайте колеги,това ми е втората 33-ка но за сефте ми се налага да вадя полуоски.
        На фиата знам че излизат много лесно от кутията но тук замазах и главите на болтовете и гнездата на еврейската звезда

        Comment


        • #34
          Първо пробваш с водопроводен ключ да хванеш главите на болтовете за да ги развиеш, ако не стане, ги режеш (самите глави) плътно до шайбата с флекса. Щом е на земята е лесно.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #35
            не знам на мойта са със шестограмни отвори болтовете,но това няма значение.Най добре сложи 2 болта на главината и пъхни щанга м/у тях и я подпри на земята за контра.След това ако си с еврейска звезда набиваш лимбус шестограм с този размер,ако си шестограм набиваш малко по голяма звезда или 12-ка звезда.Ако нямаш комплект лимбоси пробвай с качествени чирак клещи,ако не - флекса .
            вече без Алфа,но да видим до кога!

            Comment


            • #36
              Благодаря на Боби и на sciiv!
              Понеже не ставам за водопроводчик,довечера ще пробвам с флекса

              Comment


              • #37
                Здравейте от няколко дни съм собственик на една 33ка 1,3 94г. Естествено и моите скорости правят малко магарии не е нещо фрапантно, но като включвам първа, втова или задна за да включа трябва да натисна лоста докато опре в седалката, че и още малко. Махнах маншона на скоростния лост и гледам като натисна лоста мърда цялата греда. Тампоните са там и са здрави. На тази схема има един детайл No 12 който при мен го няма. За какво служи, и от къде да го купя? Благодаря предварително.
                http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
                Last edited by koi4a; d.m.y г., 06:47.
                Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

                Comment


                • #38
                  това беше една гъба мисля. може и без нея. виж за луфтове по механизма и щангите.
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    Да се похваля проблема ми се реши със смяна на "щифта" опоменат по нагоре в темата. Естествено пак се налага по-бавно да се превключват скоростите за да няма хър-мър, но поне не се боря със скоростния лост и вече не ме боли ръката след 30 минути градско каране.
                    Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от koi4a Покажи съобщение
                      Да се похваля проблема ми се реши със смяна на "щифта" опоменат по нагоре в темата. Естествено пак се налага по-бавно да се превключват скоростите за да няма хър-мър, но поне не се боря със скоростния лост и вече не ме боли ръката след 30 минути градско каране.
                      Еее сега поне имаш скорости все пак. А иначе може да смениш и маслото (цялото) и да и сложиш Tutella Epyx. Аз съм много доволен от него.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #41
                        За сега ще карам така, че това дето е вътре съм го сипал преди две седмици. Иначе скоростите са супер даже се превключват без двоен съединител и междинна газ, само трябва по бавно да се превключва лоста.
                        Alfa romeo 156SW 1,9JTD facelift

                        Comment

                        Working...
                        X